Klachten


THE BEST GIFT is pas tevreden als jij dat ook bent! Daarom zijn wij constant bezig om onze service en producten te verbeteren.

Wij zijn dan ook erg blij met jouw feedback. Laat je bericht achter via onze contactpagina met jouw mening, ervaring en/of opmerkingen. Wij proberen binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie terug te sturen. 

 

KLACHT INDIENEN

Als je niet tevreden bent, neem dan gerust contact op met onze klantenservice door het klachtenformulier in te vullen of door te mailen naar info@thebestgift.nl. We reageren altijd binnen twee werkdagen en doen altijd ons uiterste best om een geschikte oplossing te vinden.

Bedankt voor het invullen. Wij zullen zo snel mogelijk met jou contact opnemen.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.