VEEL GESTELDE VRAGEN

Bestellen en betalen

Vraag Antwoord
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? Zodra jij jouw bestelling betaald hebt, kan jij deze bestelling niet meer aanpassen of annuleren. Mail uw vraag en ordernummer naar info@thebestgift.nl.
Is mijn bestelling goed binnengekomen? Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per e-mail op het door jouw opgegeven adres.
Met welke betaalmethodes kan ik betalen? Bij THE BEST GIFT kan je veilig en betrouwbaar betalen met de volgende betaalmethodes: iDeal, Bankcontact, Paypal, bankoverschrijving of achteraf betalen met Klarna.
Moet ik verzendkosten betalen? Als je een bestelling doet onder de €100,- wordt er automatisch €2,95 of €6,95 verzendkosten berekend. Voor een brievenbuspakket rekenen we €1,99 en voor een normaal pakket €6,95
Wanneer hoef ik geen verzendkosten te betalen? Zodra je voor €100,- of meer hebt besteld, vervallen de verzendkosten.

Retourneren en ruilen

Vraag Antwoord
Mag ik artikelen retourneren? Je hebt 14 dagen de tijd. Dat is gerekend vanaf het moment dat jij jouw bestelling ontvangt. Je mag zonder opgave van redenen van de aankoop afzien. Als je meldt dat je afziet van jouw aankoop, heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten te retourneren. Je kan ook zonder dat te melden de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Daarbij vragen wij jou wel om te melden dat jij af ziet van jouw aankoop.
Hoe moet ik een annulering doorgeven? Stuur een mail naar info@thebestgift.nl met vermelding van je ordernummer en de artikelnummer(s) van de artikelen die je wilt retourneren.
Waar moet ik mijn bestelling naar toe sturen? Het pakket mag verstuurd worden naar: THE BEST GIFT, De Meren 1425, 6605 XX Wijchen,  Nederland Zowel het risico van verzenden als de kosten bij een retournering zijn voor eigen rekening van de klant.
Kan ik een artikel ruilen? Wanneer je een artikel om wilt ruilen, mag je deze via het bovenstaande stappenplan retourneren en de gewenste artikelen opnieuw bestellen. Op deze manier is je bestelling het snelst in huis. Je mag contact opnemen met retour@thebestgift om aan te geven dat het om een ruiling gaat. Graag aangeven met welk artikel je wilt ruilen.
Wat voor garantie heb ik op mijn aankoop? Voor alle artikelen die je bij THE BEST GIFT koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Waar kan ik een klacht melden? Voor alle artikelen die je bij THE BEST GIFT koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit volgens jou niet het geval dan willen we je vragen om een foto van het item te maken en deze naar info@thebestgift.nl te mailen. Zo kan ik de klacht direct bekijken en meedenken over een geschikte oplossing.

Bezorgen

Vraag Antwoord
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? Heb jij jouw bestelling op een werkdag geplaatst? Dan wordt deze binnen 1-3 dagen bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen) door PostNL. Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Ben je niet thuis als de bezorger aanbelt, dan levert de bezorger de bestelling af bij jouw buren. Lukt dat ook niet, dan zal hij of zij de bestelling de volgende dag nogmaals bij je proberen af te leveren. Lukt het ook dan niet, dan wordt jouw bestelling afgegeven bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je krijgt hiervan een bewijsje met locatiebeschrijving in jouw brievenbus.
Kan ik zien waar mijn bestelling is? Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging. Heb je een 'Mijn account' aangemaakt? Dan kan je je status van jouw bestelling inzien.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik nu doen? Als jouw bestelling incompleet is, willen we jou vragen om contact op te nemen. Stuur een e-mail naar info@thebestgift.nl. Vermeld jouw ordernummer in het bericht. Zo kan ik je het snelste helpen.
Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik nu doen? Als je jouw bestelling hebt ontvangen en één of meerdere producten zijn beschadigd, maak dan zo snel mogelijk een foto en stuur deze met beschrijving naar info@thebestgift.nl. Zo kan ik hier direct naar kijken en samen een oplossing zoeken.