• Verzending in NL & BE
  • Gratis verzending vanaf €75,-
  • Voor 14:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
  • Achteraf betalen met KLARNA.
Home » THE BEST GIFT » Garantie

Garantie


Wettelijke garantie

Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in redelijkheid van mag verwachten. 

 

Wanneer een product binnen de 1e maand kapot gaat, valt deze onder de extra garantie. Er zal eerst gevraagd worden naar een foto van het artikel, zodat ik de klacht kan bekijken. Wanneer de klacht gegrond is, kijken wij direct met je mee voor een geschikte oplossing. Mogelijke oplossingen zijn het ontvangen van een nieuw item, een volledige vergoeding of deels een vergoeding in de vorm van een cadeaubon. De oplossing verschilt per situatie. 

 

Onderdelen kwijt?

Heb je via onze webshop een artikel besteld en ben je tijdens het dragen fournituren kwijt geraakt zoals een achterkantje van een oorbel of het alligatorknipje? Laat het ons weten. Dan gaan wij voor je kijken of we deze onderdelen op voorraad heb zodat wij deze naar je toe kunnen sturen!

 

Klachten?

Bij klachten kan je binnen een maand na aankoop van jouw artikel contact met me op nemen. Wij zullen jouw artikel kosteloos repareren of vervangen.

 

Buiten de garantie valt:

* natuurlijke slijtage

* Zelf aangebrachte schade 

* vlekken veroorzaakt door parfum en andere vloeistoffen

* lakbeschadiging van hout, epoxy, leer en kralen door (regen)water en andere vloeistoffen.

* kralen/leer die afgeven nadat zij in contact komen met water

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor normale slijtage of enige vorm van schade bij het verkeerd gebruiken van onze artikelen.

 

Heb je toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op via info@thebestgift.nl.