Garantie
Wettelijke garantie
Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in redelijkheid van mag verwachten.
Wanneer een product binnen de 1e maand kapot gaat, valt deze onder de extra garantie. Er zal eerst gevraagd worden naar een foto van het artikel, zodat ik de klacht kan bekijken. Wanneer de klacht gegrond is, kijken wij direct met je mee voor een geschikte oplossing. Mogelijke oplossingen zijn het ontvangen van een nieuw item, een volledige vergoeding of deels een vergoeding in de vorm van een cadeaubon. De oplossing verschilt per situatie.
Klachten?
Bij klachten kan je binnen een maand na aankoop van jouw artikel contact met me op nemen. Wij zullen jouw artikel kosteloos repareren of vervangen.
Buiten de garantie valt:
* natuurlijke slijtage
* Zelf aangebrachte schade
* vlekken veroorzaakt door parfum en andere vloeistoffen
* lakbeschadiging van hout, epoxy, leer en kralen door (regen)water en andere vloeistoffen.
* kralen/leer die afgeven nadat zij in contact komen met water
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor normale slijtage of enige vorm van schade bij het verkeerd gebruiken van onze artikelen.
Heb je toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op via info@thebestgift.nl.