WIJ ZIJN GESLOTEN TOT 17 AUGUSTUS!

Home » THE BEST GIFT » Bezorging

Bezorging

De meeste bestellingen worden op een werkdag voor 15:00 uur dezelfde dag verzonden. 

Toch willen wij voor de zekerheid aangeven dat jouw bestelling sowieso binnen 1-3 werkdagen wordt verzonden.


Bezorging in Wijchen en omgeving

Wij bezorgen voor €2,95 in Wijchen en omstreken, maximaal 15 km. 

Gratis bezorging vanaf €100,00. 

Bezorging in Nederland

Samen met PostNL streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen.
 

Wanneer je bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Wij vinden dat PostNL als verzendpartner een aantal grote voordelen heeft boven andere verzenders:

  • PostNL levert van dinsdag tot en met zaterdag
    Zaterdag is voor klanten vaak een prettige dag om bestellingen te ontvangen.
  • PostNL levert het pakket ook bij uw buren af
    Op deze manier heeft u uw bestelling toch makkelijk en snel in huis.

 

Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je direct een mail met daarin een bevestiging van jouw bestelling. Wij gaan vervolgens aan de slag om jouw bestelling keurig in te pakken en te versturen. 

Jouw bestelling kan op twee manieren worden verzonden: als een brievenbuspakje of als een pakket. In het algemeen verzenden we een bestelling met de reguliere brievenbuspost, zodat u niet hoeft thuis te blijven voor de bezorging. Een grotere bestelling die niet door de brievenbus past, verzenden we als pakket.

 

Verzending Bezorgkosten
Brievenbuspakket €2,95
Pakket €6,95

Gratis verzending bij een bestelling vanaf €100,00.


Vragen over uw bestelling

Vraag Antwoord
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? Heb jij jouw bestelling op een werkdag geplaatst? Dan wordt deze binnen 1-3 dagen bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen) door PostNL. Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Ben je niet thuis als de bezorger aanbelt, dan levert de bezorger de bestelling af bij jouw buren. Lukt dat ook niet, dan zal hij of zij de bestelling de volgende dag nogmaals bij je proberen af te leveren. Lukt het ook dan niet, dan wordt jouw bestelling afgegeven bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je krijgt hiervan een bewijsje met locatiebeschrijving in jouw brievenbus.
Kan ik zien waar mijn bestelling is? Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging. Heb je een 'Mijn account' aangemaakt? Dan kan je je status van jouw bestelling inzien.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik nu doen? Als jouw bestelling incompleet is, willen we jou vragen om contact op te nemen. Stuur een e-mail naar info@thebestgift.nl. Vermeld jouw ordernummer in het bericht. Zo kan ik je het snelste helpen.
Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik nu doen? Als je jouw bestelling hebt ontvangen en één of meerdere producten zijn beschadigd, maak dan zo snel mogelijk een foto en stuur deze met beschrijving naar info@thebestgift.nl. Zo kan ik hier direct naar kijken en samen een oplossing zoeken.